Bozuk RSS feedler

Açık RSS Kütüphanesi'nde bulunan feedlerden bazıları ya hiç çalışmıyor ya da düzgün çalışmıyor. Benim tespit edebildiklerim şunlar:
  • Akşam Köşe Yazarları
  • Cumhuriyet Köşe Yazarları
  • Evrensel Köşe Yazarları
  • Habertürk Köşe Yazarları
  • Hürriyet Köşe Yazarları
  • Star Köşe Yazarları
  • Gazete Birinci Sayfları
  • Milliyet Spor Yazarları
  • Zaytung Astroloji
  • Zaytung Dergi
  • Zaytung Foto-Haber
  • National Geographic Photo of the Day
  • TDK Sözbul
Bunların büyük bölümünü ben kullanmıyorum. O nedenle şimdilik yalnızca kendi kullandığım RSS'leri tamir etmeyi düşünüyorum. Diğer RSS feedleri de kullanım oranına göre sıraya koymak niyetindeyim. Bu nedenle, sizlerden bu postun altına yorum yaparak hangi RSS'lerin daha önce tamir edilmesini tercih edeceğinizi belirtmenizi rica ediyorum.

4 yorum:

  1. Tdk ve zaytunglar kesin tamir edilmeli ben ve bircok insan kullaniyor tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Listede üzeri çizili olanlar çalışıyor olmalı (TDK ve Zaytung'lar dahil). Geçtiğimiz hafta sonu onları tamir ettim. Ama geri kalanları tamir etmek için şimdilik herhangi bir motivasyon göremiyorum.

    YanıtlaSil
  3. ısrar bekler bir halin var :)

    YanıtlaSil
  4. Cumhuriyet Köşe Yazarlarını da tamir edebilir misiniz? Teşekkürler

    YanıtlaSil

RSS Kaynakları:
Yeni Eklenen Feed'ler
Bloga yapılan yorumlar
Açık RSS bir Alet Kutusu projesidir.